سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفرپین

نظر

 

رخ دادن بعضی اتفاقات ناخوشایند در سفر می تواند تعطیلات شما را به کلی نابود کند. مطمئنا شما هم جزو کسانی هستید که قبل از مسافرت طرح و برنامه خاصی را برای دوران تعطیلات و سفر خود آماده می کنند، اما اگر با اتفاق ناخوشایندی مانند گم شدن پاسپورت یا آسیب های فیزیکی مثل شکستن دست روبرو شوید، چگونه با آن برخورد خواهید کرد. در این مطلب می توانید راهکارهایی مناسب برای اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است در طول سفر رخ دهند پیدا کنید  .

 

گم شدن پاسپورت

یکی از کابوس های هر مسافری باز کردن و جست و جوی کوله پشتی یا کیف پول برای پیدا کردن پاسپورت گم شدهاست. تفاوتی ندارد که پاسپورت خود را گم کرده باشید یا آن را از شما دزدیده باشند، همراه نداشتن پاسپورت می تواند برای شما مشکل ساز شود.

مسافرت

در صورتی که موفق به پیدا کردن پاسپورت خود نشدید، با پلیس تماس بگیرید و خود را به سفارت برسانید. در سفارت باید با شخصی که مسئول صدور پاسپورت های اضطراری است ملاقات کنید و گم شدن پاسپورت را به او گزارش دهید. لازم به ذکر است پاسپورت های اضطراری برای مدت کوتاهی معتبر هستند و پس از بازگشت، لازم است تا برای دریافت پاسپورت جدید اقدام کنید.

آرامگاه شاه نعمت الله ولی

جا ماندن از پرواز

بسیار غیر منصفانه است که یک پرواز ممکن است ساعت ها تاخیر داشته باشد و بابت آن هیچ توضیح و عذرخواهی‌ای مطرح نشود اما در صورتی که شما چند دقیقه دیر تر به فرودگاه برسید از پرواز جا می مانید. اگرچه جا ماندن از پرواز شما را به کلی از برنامه ریزی ای که داشتید عقب می اندازد اما با مراجعه به شرکت هواپیمایی مورد نظر می توانید با پرواز بعدی همان روز و اگر ممکن نبود با اولین پرواز روز بعد به مقصد خود برسید.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.