سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفرپین

نظر

 

تفاوتی ندارد که سفر شما طولانی است یا کوتاه، زمانی که در حال بستن چمدان ها هستید یکی از مهمترین چیزهایی که باید در انتخاب آن ها دقت کنید داروها هستند. علاوه بر داروهایی که به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنید، باید داروهایی که احتمال می دهید به آن ها احتیاج پیدا کنید را نیز همراه خود داشته باشید. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که علاوه بر در نظر گرفتن عوارض جانبی داروها، مصرف برخی از آن ها ممکن است پیامدهای ناخوشایندی داشته باشند خصوصا برای کودکان، زنان باردار، افرادی که به دارو آلرژی دارند و کسانی که استفاده از داروهای دیگر با داروهای خودشان تداخل ایجاد می کند ( تداخل دارویی ). در این مطلب مهمترین داروهایی که باید در سفر همراه خود داشته باشید را معرفی خواهیم کرد  .

جنگل های هیرکانی، جاذبه ای در شمال کشور

داروهای جلوگیری از لخته شدن خون

ترومبوز وریدی یک مشکل جدی است که موجب لخته شدن خون در قسمت پاها می شود که معمولا پس از پروازهای طولانی مدت رخ می دهد. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق، راه رفتن در هواپیما و ایجاد کمی کشش در بدن است.

 داروهای مورد نیاز در مسافرت

دریازدگی

دریازدگی حالت پیچیده ای است معمولا در اثر تکان های پی در پی وسیله نقلیه و در پی آن تکان خوردن اجزای گوش داخلی به وجود می آید. داروی Dramamine و  Bonine، دو دارویی هستند که برای رفع مشکل دریازدگی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

عفونت گوش و سینوس ها

عفونت گوش و سینوس ها از عوارض جانبی شایع در مسافرت های هوایی هستند. به خصوص اگر قبل از سفر، سرماخورده باشید یا آلرژی داشته باشید. استفاده از اسپری های مخصوص مجرای تنفسی می تواند از ابتلا به عفونت های تنفسی جلوگیری کرده و حس ناخوشایند سرماخوردگی یا آلرژی را کاهش دهد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.