سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفرپین

نظر

سوغاتی ها و تجریباتی که در سفر کسب کرده اید معمولا مهم ترین چیزهایی هستند که از سفر همراه خود می آورید. این تجربیات و سوغاتی ها گاهی اوقات علاوه بر ارزشمند بودن، اهمیت ویژه ای برای شما دارند و به بخشی از زندگی شما تبدیل می شوند. همانطور که برخی از تجربیات بسیار ارزشمند هستند، برخی دیگر تا حدودی ناخوشایند و ناپسند هستند که در این مقاله مهمترین آن ها را معرفی خواهیم کرد.

 

سکه و پول

نگه داشتن واحدهای پولی کشورهای دیگر کار درستی نیست مگر اینکه دارای کلکسیون پول و سکه کشورهای دیگر باشید که در این صورت هم می دانید که نمی خواهید از آن پول ها استفاده کنید. بهتر است بخش عمده پول خود را در مسافرت خرج کنید و با جیب های خالی یا حداقل با پول کم برگردید.

 چیزهایی که نباید پس از سفر به خانه بیاورید

چیزهایی که ممکن است مشکلات امنیتی داشته باشند

همانطور که می دانید همراه داشتن بعضی از وسایل در هواپیما غیر مجاز است پس بهتر است زمانی که می خواهید چمدان های خود را برای بازگشت از سفر ببندید، توجه کنید که وسایل شما از لحاظ امنیتی مشکلی نداشته باشند.

 

لهجه مصنوعی

بعضی از مسافران بین المللی هنگام سفر از جمله ها و کلمات زبان آن کشور استفاده می کنند و ممکن است پس از بازگشت به خانه تصور کنند که می توانند با لهجه آن زبان و آن کشور صحبت کنند. صحبت کردن با لهجه اروپایی پس از دو هفته سفر به اروپا کار جالبی نیست و اگر می خواهید تا زبان کشوری را یاد بگیرید بهتر است روی گسترش دایره لغات آن زبان تمرکز کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.